Marraskuussa ei päästy kuin kolme kertaa vetolenkille. Kilometrejä kertyi sentään 36,5. Alkukuusta oli liukasta, sitten olin viikon reissussa. Kaiken lisäksi mun kickbiken jarrut on jäässä, joten käytännössä nuo kolme lenkkiä mentiin ilman jarruja! Inhottavaa, mua pelottaa aivan kamalasti. Onneksi mitään ei ole sattunut, mutta saisi jo tulla enemmän lunta, että päästäisiin reellä turvallisesti ajelemaan. 

Maanantaina käytiin 21 asteen pakkasessa 12 km:n lenkki kickbikella. Kylmää kyytiä minulle! Loppumatkasta piti pitää taukoja ihan vain minun takia, että sain vähän aikaa hyppiä lämpimikseni. Poseerauskuvia yritin ottaa yhden aamulenkin jälkeen, mutta kamera oli aivan jäässä. No, niin minun kätenikin. Lunta meillä on ehkä pari senttiä korkeintaan. Tuo se sentään valoisuutta, mutta harmittaa, kun reellä ei vielä pääse. 

Edellinen kaverikoirakäynti jäi väliin minun reissuni vuoksi ja ensi viikon käynti jää taas väliin. Eipähän tarvitse pestä Roopea edustuskuntoon, mikä on näillä pakkasilla hyvä juttu. Roope nauttii koko sydämestään kylmästä ja on nyt innostunut piehtaroimaan "lumessa", vaikka sitä ei paljon olekaan. 

Hakutreeneissäkin ollaan pari kertaa käyty. Viimeksi oli aivan tyyni ilma ja Roope ei saanut keskiviivalta hajua ollenkaan. Niinpä se luuli minun yrittävän lähettää sitä tyhjälle pistolle ja ampaisi toiseen suuntaan. Kun sieltäkään ei löytynyt hajua, alkoi Roope uskoa mua ja lähti oikeaan suuntaan. Silti se joutui pari kertaa ottamaan uusiksi, kun ei saanut millään hajua. Rullan tuonti onnistuu melko hyvin, mutta Roope ei meinaa millään malttaa jättää maalimiestä otettuaan rullan suuhunsa. Hupsu otus.